• Головна
  • Корисний тюнінг авто: що насправді доцільно покращити коли стиль та індивідуальність неважливі
Новини компаній
13:15, 8 вересня 2023 р.

Корисний тюнінг авто: що насправді доцільно покращити коли стиль та індивідуальність неважливі

Новини компаній

Років 50 тому «стелею» автотюнінга були жовта, а частіше синя ізоляційна стрічка на кермі, яку важко було дістати. Чохли у валютних магазинах «Берізка» могли купити обрані щасливці. Ще одним варіантом оздоблення були імпортні «наклейки» на панелі салону, з красунями або на ралійну тематику. Все це здавалося елементами небувалої крутості, що дає змогу виділитися з маси тобі подібних. А сьогодні подібна мішура продається у будь-якому наметі, але смак автомобілістів кращим не стає.

Так, підсклянник у салоні водія-кавомана, який знайдеться за посиланням https://bex-space.com/ru/bardachki-pidsklyanniki-ta-komponenti, буде кориснішим, ніж обвіси, спойлери на багажнику та спортивне кермо. В межах нашої статті спробуємо розібратися, який тюнінг буде доцільним і не викличе претензії з боку закону.

Корисний тюнінг авто: що насправді доцільно покращити коли стиль та індивідуальність неважливі, фото-1

Електрика

Корисним можна вважати тюнінг, пов'язаний із доведенням електрики автомобіля:

  • красива прокладка під оббивкою дротів до відеореєстратора, навігатора та радар-детектора;
  • встановлення додаткової розетки для пасажирів заднього сидіння;
  • монтаж підсвічування шухлядки на водійській двері;
  • удосконалення освітлення багажника.

Все це покращує споживчі якості недорогих автомобілів. Але слід пам'ятати, що всі знову прокладені електричні ланцюги повинні бути захищені запобіжниками, що відповідають силі струму. Також потрібно уникати монтажу потужного енергозалежного обладнання.

Підвіска

Якщо ви пофарбуєте у червоний колір гальмові супорти, машина від цього кращою не стане. Навіть стопорні кільця замість зношених, що представлені за посиланням https://bex-space.com/ru/stoporni-kilcya-matochini-kolesa, будуть кориснішими.

Але справа не в них. Деяким водіям не подобається занадто м’який хід машини, іншим – навпаки, жорсткий. Отже, це питання полягає в площині комфорту.

Коли ремонтуєте підвіску, дізнайтеся, які сайлентблоки на ній стоять: гумові чи поліуретанові, і поміняйте їх, якщо не подобається характер руху авто або інтенсивність зносу.

Поліуретанові сайлентблоки жорсткіші, вони мають такі переваги:

  • дають водію можливість краще відчувати авто;
  • висока еластичність та міцність за великих навантажень – актуально на поганих дорогах;
  • морозостійкість;
  • байдужість до хімічних реагентів.

Поліуретанові сайлентблоки жорсткіші, але це опція, а не недолік. Єдиним їх мінусом таким чином є висока вартість.

Сайлентблоки гумові м’якіші, дешевші, комфортніші, але тріскаються та висихають на морозі, чутливі до хімії та не такі міцні. Цей варіант більш підходить для європейського клімату та доріг.

Інтеграція електронних гаджетів

Можна сказати, що согодні головний тюнінговий тренд у тому, щоб автомобіль дружив зі смартфоном його власника. Як цього досягти? Встановити мультимедіаресивери з навігацією, куди по блютузу підключається мобільний телефон, щоб мати можливість говорити, тримаючи обидві руки на кермі, а також включати трансляцію улюбленої музики та відео: багато хто ставить додаткові автономні екрани для пасажирів ззаду. Особливо це цінують батьки, які включають дітям мультики у дорозі, щоб їм не було нудно. Для всього цього не потрібно купувати за посиланням https://bex-space.com/peredni-paneli-kuzova нову передню панель і встановлювати її.

Сигналізація

«Просунута» сигналізація пов'язує автомобіль зі смартфоном та здійснює його дистанційне керування. Ви можете відкрити та закрити салон, включити кондиціонер та підігрів сидінь, зателефонувати та прослухати, що відбувається всередині та на вулиці навколо, дізнатися напругу акумулятора та температуру двигуна, завести мотор тощо. Це зручні функції, які економлять час та корисні для здоров'я.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...