• Головна
  • Що робити, якщо різко впав трафік вашого сайту
Новини компаній
11:00, 16 січня 2023 р.

Що робити, якщо різко впав трафік вашого сайту

Новини компаній

Трафік або відвідуваність сайту – один із ключових показників успішності. Якщо він мінімальний, шанси на отримання високого прибутку зводяться до нуля, тільки якщо веб-ресурс не представляє вузький, специфічний сегмент ринку. У переважній більшості випадків падіння трафіку – показник, що насторожує, тому в причинах необхідно розбиратися негайно.

Що робити, якщо різко впав трафік вашого сайту, фото-1

Насамперед важливо зрозуміти, чи є реальні передумови для занепокоєння, оскільки відвідуваність може знизитися як через вплив зовнішніх факторів, так і через недоробки у стратегії просування. Серед найпоширеніших причин:

  • сезонність попиту на пропоновані компанією товари;
  • зміна алгоритмів ранжирування пошуковими системами;
  • зростання конкуренції;
  • неактуальність асортименту;
  • потрапляння під фільтри Google.

Варто проаналізувати цей показник за той же період у минулі роки. Якщо така тенденція спостерігалася раніше, швидше за все ситуація нормалізується незабаром. Також з падінням трафіку можуть зіткнутися молоді сайти, які ще не набрали авторитету у пошукових систем і популярності у користувачів.

Аналіз причин та заходи щодо їх усунення

З кожною ситуацією необхідно розбиратися окремо, оскільки вона вимагає вжиття конкретних заходів для відновлення трафіку.

Зміна алгоритмів оцінки пошукових систем За умови, що SEO-просування та розкрутка сайту у Києві чи іншому місті в залежності від регіону охоплення майданчика проводиться постійно, варто з'ясувати, чи не змінилися критерії ранжирування Гугла. Вони періодично змінюються, про що не інформуються власники веб-ресурсів.

Знайти інформацію можна на офіційних сторінках пошукових систем, у процесі моніторингу спеціалізованих форумів. З'ясувавши, які нові обмеження були впроваджені, необхідно привести сайт у відповідність до них.

Зростання конкуренції у ринковій ніші

Нерідкою є ситуація, за якої у сегмент ринку заходить велика потужна компанія, яка привабливими пропозиціями перетягує споживачів. Якщо постійно моніторити ситуацію на ринку та конкурентне оточення, її поява не стане несподіванкою. Будь-яка компанія має слабкі місця, які можна виявити й вигідно позиціювати свій товар на їх тлі.

Не відповідність сайту новим тенденціям ринку чи IT-технологій

З одного боку, необхідно проаналізувати пропонований асортимент. Якщо він включає морально застарілі (DVD-диски, спінери та ін.) або немодні (неактуальний одяг, взуття, аксесуари) товари, маркетингову стратегію варто переглянути.

З іншого боку, сам сайт може мати застарілий дизайн, юзабіліті. Часта причина падіння трафіку – відсутність мобільної версії. Частка користувачів, що заходять до мережі з планшетів, смартфонів, інших гаджетів зростає з кожним роком. Втрата цієї значної частини цільової аудиторії неминуче позначиться відвідуваності.

Потрапляння під фільтри Google

Застосування сірих і тим більше чорних методів SEO-просування може призвести до штрафних санкцій – різкого зниження позицій сайту в пошуковій видачі, що неминуче призведе до падіння трафіку. Найчастіше причиною накладання фільтрів стає некоректна зовнішня оптимізація, спрямована на формування посилального профілю.

Якщо сео-фахівець застосовував для цього тимчасові посилання, то після закінчення періоду їх оплати вони знімаються. Така різка зміна привертає увагу пошукових ботів. Також потрапляння під фільтри можливе, якщо на веб-ресурс посилаються неблагонадійні майданчики із незадовільною репутацією.

Висновок: для зовнішньої оптимізації необхідно використовувати лише вічні посилання із сайтів-донорів із високими позиціями у ранжируванні.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...