Новини компаній
15:00, 3 жовтня 2022 р.
Об’єктивний погляд на організацію бізнесу в сфері продажу алкоголю
Новини компаній
Можна по-різному ставитися до споживання алкоголю, але статистика свідчить про те, що спиртні напої час від часу вживають тисячі українців. Зростання попиту змушує багатьох комерсантів замислитися над відкриттям магазину, що спеціалізується на реалізації саме такого виду товарів. Багатьом здається, що це дуже просто – варто лише зареєструвати бізнес, знайти постачальників, закупити регали для алкогольної продукції та найняти персонал. Але не все так однозначно. Бізнес у сфері торгівлі спиртними напоями має величезну кількість нюансів, без розуміння котрих не вдасться досягти успіху в довгостроковій перспективі. З іншого боку, можна розраховувати на швидку окупність інвестицій. Розглянемо переваги та недоліки відкриття алкомаркету, щоб вам вдалося прийняти правильне рішення.
Проблеми, які виникають у більшості підприємців
Відкриття будь-якої торгової точки пов'язане із юридичними, фінансовими та організаційними складнощами, і якщо ви плануєте продавати алкоголь, то їх кількість збільшується щонайменше вдвічі. Головне, до чого потрібно бути готовими:
- Значні податкові відрахування. Алкомаркет є одним із найдорожчих бізнесів, причому витрати в порівнянні з початковим планом можуть значно збільшитися.
- Постійна боротьба за клієнтів. Незважаючи на затребуваність спиртних напоїв, конкуренція в цьому сегменті ринку величезна, тому доведеться постійно шукати постачальників з найбільш вигідними умовами, вкладати кошти в рекламу й проводити акції для залучення покупців.
- Пильна увага контролюючих органів. Законодавство у сфері продажу алкоголю часто змінюється, тому вам чи призначеному директору доведеться відстежувати появу нових правил, щоб не отримати величезний штраф чи серйозніше покарання.
- Складність процесу підготовки до відкриття. Потрібно отримати безліч дозволів та пройти різні перевірки, щоб можна було розпочати комерційну діяльність. На цьому етапі потрібна кваліфікована допомога юриста, якому, звісно, доведеться платити, а це додаткові витрати.
- Обмеження за часом та місцем реалізації товару, а також певні правила розміщення рекламних матеріалів.
Чому все ж таки варто спробувати відкрити власний магазин?
Навіть з урахуванням згаданих раніше труднощів створити торгову точку з продажу спиртних напоїв – це гарна ідея. Серед ключових стимулів варто відзначити:
- стабільність попиту – вино, горілка та слабоалкогольні напої завжди добре продаються;
- можливість управління бізнесом власними силами або за допомогою досвідченого директора;
- невеликий період окупності навіть під час пандемії;
- отримання високого доходу незалежно від пори року;
- великі можливості для розширення бізнесу.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
live comments feed...