13:00, 17 березня 2020 р.
Прийом громадян комунальними підприємствами під час карантину в Бердянську
У зв'язку з карантинними заходами комунальні підприємства Бердянська та Запорізької області переходять на інший графік роботи.
«Бердянськекотранс» до 3 квітня припиняє прийом населення. Служба буде працювати в телефонному режимі: телефон — тел.: 066 106 40 62.
Також на карантин уходить «Житлосервіс 2в». Усі питання мешканці зможуть обговорити та вирішити за телефонами: аварійні ситуації та диспетчер — 3 66 14; бухгалтерія — 3 55 43; секретар та паспортист — 3 33 70.
«Бердянськзв'язок» продовжує працювати в звичному режимі. Обмеження поширюється тільки на кількість людей у приміщенні: дозволяється одночасне перебування 5 відвідувачам.
«Бердянське підприємство теплових мереж» попереджає, що з 16 березня по 3 квітня особисті прийоми громадян проводитись не будуть. Звернення за будь-якими питаннями треба буде здійснювати за телефонами: кол-центр — 6 17 30; абонентська служба — 3 53 76; служба збуту продукції — 3 64 76 або 095 234 22 40; юридична служба — 4 63 64. Листи підприємство рекомендує передавати поштою на адресу: вул. Морська, 65/97.
«Запоріжжяобленерго» до 3 квітня обмежує доступ до адміністративних будівель підприємства. Керівництво рекомендує своїм абонентам для вирішення питань використовувати телефонний зв'язок: для передачі показань приладів за телефоном 098-168-01-01 (за допомогою меню самообслуговування) та 0-800-504-502 (контакт-центр), через офіційний сайт, аби подати скаргу, звернення.
Про роботу «Бердянськводоканалу» можна прочитати в нашому матеріалі.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
live comments feed...