17:39, 6 березня 2012 р.
В Бердянске объявили конкурс на лучший слоган и логотип
Все желающие могут принять участие в конкурсе на лучший слоган и логотип Бердянска.
Организатор конкурса, исполнительный комитет Бердянского городского совета, установил призовой фонд за лучший слоган в размере 10 000 гривен, а призовой фонд за лучший логотип составляет 30 000 гривен. Символика должна способствовать популяризации Бердянска как курорта государственного значения, возможностей отдыха, лечения и туристического отдыха; популяризации привлекательных инвестиционных возможностей города, создание положительного имиджа города Бердянска на туристическом рынке.
Общее количество работ, предоставленных в рамках одной заявки, не ограничивается. Работы принимаются в течение 30 дней со дня опубликования объявления о конкурсе.
Предложения можно представлять в сектора курортно-туристической сферы исполнительного комитета Бердянского городского совета по адресу: г. Бердянск, ул. 1 Бердянского Совета, 2, каб. № 49.
Определение лучшего проекта слогана и логотипа происходить в соответствии с Положением о проведении конкурса.
ПОЛОЖЕННЯ про проведення конкурсу з визначення слогану та логотипу м. Бердянськ1. МЕТА КОНКУРСУ
Метою проведення конкурсу з визначення логотипу та слогану м.Бердянськ є здійснення вибору найкращої ідеї для символіки міста шляхом забезпечення права громадян взяти участь у формуванні привабливого іміджу Бердянська через відбір кращого проекту слогану та логотипу.
2. ОРГАНІЗАТОРИ КОНКУРСУ
Організатором конкурсу виступає виконавчий комітет Бердянської міської ради.
3. УЧАСНИКИ КОНКУРСУ ТА ПРОЕКТИ
3.1. У конкурсі беруть участь усі бажаючі, які нададуть проекти логотипу та слогану м. Бердянськ.
3.2. Подані на конкурс проекти мають бути актуальними, здатними зацікавити широку аудиторію, привернути увагу до Бердянська як до центру сімейного відпочинку, розваг та проведення дозвілля.
3.3. Для участі у конкурсі необхідно надати:
3.3.1. Ескіз логотипу в кольоровому варіанті у друкованому або в електронному вигляді, який має відповідати наступним вимогам:
- відображати пріоритетні напрямки життя міста – курорт, туризм, відпочинок, розваги, культура, освіта, бізнес, тощо;
- позиціонувати місто як розвинуте, прогресивне, зелене, культурне та при цьому має бути зрозумілим і легко асоціюватися з Бердянськом;
- бути чітко зрозумілим як у великому, так і у малому розмірі, не повинен містити складних деталей та заплутаних фігур/компонентів;
- бути зрозумілим та відтворюватися в чорно-білому та спрощеному кольоровому варіантах;
- підходити для горизонтального формату, тобто його можна розмістити на вузькому горизонтальному носії, наприклад, на банері веб-сайту;
- супроводжуватися пояснювальним документом, який детально розкриває кольорову концепцію, що використовувалась автором при розробці самого символу логотипа та його складових, розкриває зміст та значення загального образу логотипа; а також коротке ессе (приблизно до 250 слів), чому саме цей логотип має використовуватися в якості символу міста.
Проект логотипу НЕ повинен містити наступних візуальних елементів:
- елемент, що не є оригінальним. Це означає, що в оформленні не можна використовувати зображення, роботи або подібні твори третіх сторін (наприклад, зображення видатних осіб, будинків тощо), елемент схожий на вже існуючі елементи оформлення, якщо це може порушити права третіх сторін;
- елемент, який є або був комерційним чи отримав права на пов’язання його з комерційним підприємством, брендом, послугою або товаром;
- державні герби, прапори або емблеми організацій;
- комерційні, релігійні або політичні символи чи будь-які логотипи інших організацій;
- підпис та/або ім’я дизайнера/художника;
- оформлення з використанням 3D або фотографії.
Переможець визнає, що на підставі Положення про конкурс він не претендує та не має будь-яких прав або інтересів до логотипу міста.
Переможець безповоротно та безумовно з повною гарантією назавжди передає виконавчому комітету Бердянської міської ради авторські права та інтелектуальну власність на логотип міста.
3.3.2. Проект слогану у друкованому або в електронному вигляді, який має відповідати наступним вимогам:
- бути звучним, чітким та коротким, який при цьому створює гармонічний та позитивний імідж Бердянська, розкриває його курортний, туристичний, розважальний потенціал;
- відображати сукупність аспектів життя Бердянська та його мешканців. Має одразу привертати увагу та легко запам’ятовуватись;
- бути оригінальним та не використовувати відомі формулювання, цитати або фрагменти робіт третіх осіб;
- не містить жодний образ, політичні або релігійні мотиви, не є об’єктом інтересу третіх осіб;
- супроводжуватися пояснювальним документом, який детально розкриває сутність та сенс слів, що використовувались автором при розробці слогану; а також коротке ессе (приблизно до 250 слів), чому саме цей слоган має використовуватися в якості символу міста.
Не можна використовувати слоган, який є або був комерційним чи отримав права на пов’язання його з комерційним підприємством, брендом, послугою або товаром.
Переможець визнає, що на підставі Положення про конкурс він не претендує та не має будь-яких прав або інтересів до слогану міста.
Переможець безповоротно та безумовно з повною гарантією назавжди передає виконавчому комітету Бердянської міської ради авторські права та інтелектуальну власність на слоган міста.
3.4. При розробці ескізів логотипу та проектів слогану слід враховувати, що логотип та слоган мають бути оригінальними та такими, що запам’ятовуються і якнайкраще презентують потенціал міста Бердянська та можливість використання символіки як на великих банерах, так і на сувенірній продукції (футболки, кепки, канцтовари і таке інше), на поліграфічній продукції та фото-відеопродукції.
3.5. Матеріали надаються у закритому конверті, якому надається відповідний реєстраційний номер.
Загальна кількість робіт, наданих у межах однієї заявки, не обмежується. Роботи приймаються протягом 30 днів з дня опублікування оголошення про конкурс.
Пропозиції необхідно надавати до сектору курортно-туристичної сфери виконавчого комітету Бердянської міської ради за адресою: м. Бердянськ, пл. І Бердянської Ради, 2, каб. № 49.
3.6. Переможець буде визначений конкурсною комісією виконавчого комітету Бердянської міської ради.
3.7. Кращий логотип та слоган за підсумками конкурсу затверджується рішенням сесії Бердянської міської ради.
4.КОНКУРСНИЙ ВІДБІР ПРОЕКТУ
4.1. Відбір проектів здійснюється конкурсною комісією, склад якої затверджується розпорядженням міського голови.
4.2. Засідання конкурсної комісії вважається чинним за умови присутності на ньому не менше двох третин складу.
4.3. Рішення конкурсної комісії оформлюється протоколом, який підписується головою та членами конкурсної комісії.
4.4. Рішення конкурсної комісії є остаточним і не може бути змінено.
4.5. Інформація про результати роботи конкурсної комісії є відкритою.
4.6. Право на використання слогану та логотипу м. Бердянськ, що перемогли у конкурсі, належить громаді міста Бердянська.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
live comments feed...