АТ Укрпошта з 1 жовтня знижує вартість дрібних відправлень Prime до США.
Про це у Telegram повідомив генеральний директор компанії Ігор Смілянський.
«Президент Трамп підвищує тарифи для імпорту в США, а Укрпошта — знижує вартість доставки до Америки. Щоб підтримати українських експортерів у найгарячіший передсвятковий сезон продажів у США — коли припадає понад 25% річного обсягу — Укрпошта знижує тарифи на доставку PRIME. І це — без жодних компромісів щодо якості: доставка від 7 днів у понад 15 000 відділень по всій території США — від Сан-Франциско до Ніагарського водоспаду», — йдеться у повідомленні.
Смілянський також наголосив: «З 1 жовтня тарифи на дрібні пакети PRIME стартуватимуть від 260 гривень, що на $1,5−2 менше, ніж раніше. Це рішення — не просто реакція на нову торговельну політику США, яка запроваджує мито навіть для товарів до $800. Це — можливість для українського малого бізнесу утримати позиції й навіть наростити обсяги, особливо зважаючи на те, що багато країн (на відміну від України) досі не відновили доставку до США. До речі: мито на товари з України — лише 10% — найнижче серед регіональних сусідів (ЄС — 15%, Швейцарія — 45%, Молдова — 25%)».
«Разом із партнерами — DHL, Nordi, Lufthansa — ми побудували унікальний логістичний ланцюг: обробка посилок в Україні — до 24 годин; доставка до Лондона або Франкфурта — за 34−40 годин; далі — максимально близько до отримувачів у США: Нью-Йорк, Маямі, Чикаго, Лос-Анджелес», — наголосив Смілянський.
Раніше повідомлялося, що Нацбанк пропонує уряду розглянути варіант здачі ліцензії націоналізованого Першого інвестиційного банку замість передання його національному оператору зв’язку АТ Укрпошта, щоб уникнути подальшого накопичення ризиків і «проїдання» капіталу. На думку НБУ, фінансовий стан Укрпошти є критичним.
При цьому гендиректор Укрпошти Ігор Смілянський заявив, що компанія має намір до 1 січня 2026 року виконати вимоги НБУ щодо капіталу власними ресурсами, без докапіталізації з бюджету.
Згідно з проєктом держбюджету-2026 Укрпошта за базовим сценарієм, що передбачає зростання її доходів у середньому на 9%, операційних видатків на 8% щорічно та капітальних інвестицій за цей період у 2,9 млрд грн, буде прибутковою у 2025−2028 рр.
Смілянський розповів, звідки взагалі взялися розмови про загрозу дефолту Укрпошти.
Смілянський заявив, що Укрпошта до кінця 2025 року поповнить автопарк 160 новими вантажівками.
При цьому керівник аналітичного відділу ІК Concorde Capital Олександр Паращій стверджує, що з балансом Укрпошти все не так однозначно, як може здатися на перший погляд.
Інформує biz.nv.ua