Ребрендинг замість знесення пам'ятника на площі Єдності!

Розмови про знесення пам'ятника на площі Єдності викликали чимало суперечок, розділивши бердянців на тих, хто «за» демонтаж і тих, хто категорично «проти». У свою чергу, влада опинилася між молотом у вигляді інституту національної пам'яті та ковадлом у вигляді думки населення.

Компанія Pavlov.ua на своїй сторінці у Facebook вирішила виступити третейським суддею в даному конфлікті інтересів, запропонувавши свій варіант вирішення питання – залишити пам'ятник в спокої, але провести невеличкий ребрендинг споруди.

Таким чином можна отримати символ, який об'єднує дві епохи: покоління людей старшого віку, які виросли на ідеалах минулого, і покоління молоді, відкритої до всього нового і сучасного.

Дивіться відеоролик логотипу-трансформера, унікальна рухливість якого дозволяє використовувати логотип у будь-якій сфері.